پر حاشیه ترین فیلم های تلویزیونی

تلویزیون عرصه ای هست که همواره در آن حاشیه ها و رویدادهای گوناگون رخ میدهد که البته گاهی این حواشی باعث محبوبیت بیشتر این فیلم ها نیز می شوند.امروز نگاهی داریم به پر حاشیه ترین فیلم های ایران.

مرد هزار چهره

مجموعه تلویزیونی
مجموعه کمدی مرد هزار چهره که در سال 1387 به کارگردانی مهران مدیری از شبکه 3 سیما پخش میشد، بدلیل شوخی با شغل‌ها و قشرهای مختلف جامعه حواشی زیادی داشت و این موضوع باعث شد که این سریال 15 قسمتی با مقداری تغییر و تعدیل، نهایتا در 13 قسمت روی آنتن برود. ادامه این سریال با نام مرد دوهزارچهره در نوروز 1388 پخش شد.
مجموعه طنز بزنگاه که در ماه رمضان سال 1387 پخش شد، سیل عظیمی از نقدهای منفی را دریافت کرد که بسیاری معتقدند از همین جهت رضا عطاران پرونده سریال سازی در تلویزیون را برای همیشه بست. شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، تمسخر غیرمستقیم مراسم عزاداری و نیز سوگواری پیشوایان اسلامی را از اشکالات این سریال دانست.

ساختمان پزشکان

مجموعۀ تلویزیونی ایرانی
ساختمان پزشکان مجموعه‌ای طنز بود که در سال 1390 از شبکه سوم سیما پخش شد و با موج عظیمی از منتقدان روبرو شد. آنها می‌گفتند که این سریال مسائل غیر اخلاقی را ترویج داده و آثار منفی زیادی بر مخاطب دارد. اعتراض‌ها در این فیلم به حدی بود که برخی معترضان، مستندی به اسم «ضلع غربی ساختمان پزشکان» ساختند و آن را در دانشگاه امیرکبیر نشان دادند.

کلاه پهلوی

مجموعهٔ تلویزیونی در ژانر تاریخی به کارگردانی سید ضیاءالدین دری
سریال کلاه پهلوی به کارگردانی سید ضیاء‌الدین دری که ژانری تاریخی داشت و ساخت آن یک دهه طول کشید، برای اولین بار از شبکه یک سیما پخش شد. عادی سازی مسئله خیانت، پوشش های نامناسب، گرامی داشتن برخی چهره‌های بی بند و بار از مواردی بود که اعتراضات زیادی را به همراه داشت و باعث شد تا شورای نظارت بر صدا و سیما به این مجموعه تذکر دهد.

در حاشیه

سریال تلویزیونی
مجموعه طنز «در حاشیه» که در نوروز 1394 از شبکه سه سیما پخش شد، یکی از بحث برانگیزترین ساخته‌های مهران مدیری است. این سریال با انتقادات و اعتراضات گشترده‌ی جامعه پزشکی مواجه شد و ضبط آن به مدت 20 روز متوقف شد تا با بازنگری فیلمنامه و اعمال اصلاحات ادامه پیدا کند. همچنین سایت سازمان نظام پزشکی اقدام به نظرخواهی از پزشکان برای شرکت در تجمع علیه سریال کرد.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    این سریال های ایرانی بیش از یک فصل ساخته شدند

    156 بازدید·6 ماه قبل

    پر مخاطب ترین سریال های تاریخی در قرن گذشته

    125 بازدید·6 ماه قبل

    معروف ترین بازیگرانی که مجری تلویزیون نیز بوده اند!

    104 بازدید·6 ماه قبل

    بهترین سریال های نمایش خانگی بهار و تابستان 1402

    174 بازدید·7 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.