بهترین سریال های نمایش خانگی بهار و تابستان 1402

با توجه به کاهش تولیدات تلویزیونی جدید شبکه نمایش خانگی به یکی از مهمترین منابع سرگرمی مردم تبدیل شده و آن ها سریال های جدید بازیگران مورد علاقه خود را در پلتفرم های مختلف شبکه نمایش خانگی مانند فیلیمو، فیلم نت، نماوا و … دنبال می کنند. ویکی تاپ در این مقاله بهترین سریال های نمایش خانگی بهار و تابستان 1402 را به شما معرفی می کند.

سریال زخم کاری

مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی محمدحسین مهدویان ۱۴۰۰
زخم کاری یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. این مجموعه در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید.
سریال حیثیت به کارگردانی سجاد پهلوان زاده (کارگردان سقوط) یکی از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی در تابستان 1402 است. الناز ملک، الناز حبیبی، مهدی حسینی نیا و ستاره پسیانی از بازیگران این مینی سریال هستند.
هفت داستان 7 دوست را روایت می کند که برای رسیدن به پول دست به کارهای خلاف می زنند. سریال پربازیگر هفت قرار است از پلتفرم تماشاخونه پخش شود. رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، امیر جعفری، هانیه توسلی، پانته‌ آ بهرام، بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، مینا ساداتی، حدیث میرامینی، مه‌ لقا باقری، فرزاد حسنی از بازیگران سریال هفت هستند.
دفتر یادداشت نام یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر کمدی و خانوادگی محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و به تهیه‌کنندگی حسین اکبری است. دفتر یادداشت اولین تجربه بازیگری رضا عطاران در سریال نمایش خانگی پس از ۱۱ سال می‌باشد. نخستین قسمت از این سریال قرار است از سال ۱۴۰۲ در پلتفرم فیلم‌نت پخش شود. رضا عطاران، حسن معجونی، نعیمه نظام‌دوست، حسین سلیمانی، ریما رامین‌فر، سیامک انصاری، مینا ساداتی، سوگل خلیق و کاظم سیاحی از جمله بازیگران این مجموعه هستند.
رئالیتی شو پدرخوانده کاری از سعید ابوطالب است. پدرخوانده یک سناریو هیجان انگیز 11 نفره شامل دو مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند، هفت شهروند و یک نقش مستقل با عنوان جک است.
عقرب عاشق یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام و تخیلی محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی رضا محقق است. پخش این سریال از دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ در پلتفرم نماوا آغاز شد. محمدرضا فروتن، آرمان درویش، آتنه فقیه‌نصیری، حسین پاکدل، ساقی حاجی‌پور، شقایق فراهانی، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی و مهران رنجبر از جمله بازیگران این مجموعه هستند. عقرب عاشق سومین سریال نمایش خانگی ساختهٔ حسین سهیلی‌زاده می‌باشد.

سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره

مجموعهٔ نمایش خانگی از سروش صحت ۱۴۰۲
مگه تموم عمر چندتا بهاره مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر طنز و اجتماعی به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان محصول سال ۱۴۰۲ است. فیلمنامه آن را سروش صحت و ایمان صفایی نوشته‌اند. علی مصفا، قدرت‌الله ایزدی، کاظم سیاحی، آناهیتا افشار، مجید یوسفی، گیلدا ویشکی، بیژن بنفشه‌خواه، حسن نوری، اردشیر کاظمی، عین‌الله دریایی از بازیگران این سریال هستند.
نیوکمپ از جمله سریال های نمایش خانگی درحال پخش فیلیمو است که توانسته توجه مخاطبان را به خود جلب کند. این اثر داستان خانواده سرچشمه را روایت می‌کند که درگیر مسائل مالی هستند. آنها برای اینکه بتوانند پولی به دست بیاورند به سراغ شرطبندی بر روی بازی ایران و آرژانتین می‌روند اما با گل مسی در دقایق پایانی به دردسر می‌افتند.
قهوه ترک یک سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر ملودرام به کارگردانی علیرضا امینی و نویسندگی محمد رضایی راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی راد می‌باشد. این سریال در سال 1402 شروع به پخش از شبکه اینترنتی فیلم‌نت نمود. از بازیگران این مجموعه می‌توان به حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی‌زادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار، شاهرخ فروتنیان، عرفان ناصری، سجاد تابش، فرید سجادی حسینی و پیام احمدی‌نیا اشاره کرد.
تاک شو تی ان تی با مجری گری حامد آهنگی مسابقه ای سرگرم کننده و طنز است. این مسابقه 30 قسمتی دارای آیتم های چالشی و جذاب است.

سریال آوای جادویی

برنامهٔ تلویزیونی
آوای جادویی یک مسابقه استعدادیابی در زمینه خوانندگی به تهیه کنندگی محمد طهرانی و اجرای علی اوجی است که از سال 1401 از شبکه نمایش خانگی فیلم نت به نمایش درآمد. در آوای جادویی استعدادهای خوانندگی مرد در سراسر کشور ایران، از طریق فراخوان وارد مرحله راستی آزمایی شده و پس از اخذ رای مثبت مربی خود وارد مسابقه اصلی با سطح حرفه‌ای می‌شود. رضا صادقی، محمد اصفهانی، محمد معتمدی و رضا یزدانی داوران این مسابقه هستند.

سریال مهمونی

مجموعهٔ نمایش خانگی عروسکی ایرانی
مهمونی مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر گفتگو محور به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب است که فصل اول آن از نوروز 1401 در رسانهٔ شبکهٔ خانگی نماوا پخش شد؛ همچنین فصل دوم این مجموعه از نوروز 1402 در پلفترم‌های نماوا و فیلیمو در حال پخش می‌باشد. در این مجموعه از شخصیت‌های عروسکی جدید و متفاوتی رونمایی شده‌است.
در رئالیتی شوی «ناتو» چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه 10 پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آن‌ها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. در صورتی که بازیکنان به هر سوال، جواب درست بدهند مبلغی را به عنوان جایزه دریافت می‌کنند و به ازای هر جواب غلط، همان مبلغ از جایزه آن‌ها کم خواهد شد.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    این سریال های ایرانی بیش از یک فصل ساخته شدند

    161 بازدید·6 ماه قبل

    پر مخاطب ترین سریال های تاریخی در قرن گذشته

    129 بازدید·6 ماه قبل

    معروف ترین بازیگرانی که مجری تلویزیون نیز بوده اند!

    106 بازدید·6 ماه قبل

    پرفروش ترین آثار مهران مدیری در قرن گذشته

    147 بازدید·8 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.