معروف ترین بازیگرانی که مجری تلویزیون نیز بوده اند!

شهرت باعث می‌شود افراد مشهور دستشان برای انجام کارهای مختلف باز باشد و به‌راحتی بتوانند خودشان را در کارهای مختلف امتحان کنند. مثلا خواننده‌ها خیلی راحت بازیگر می‌شوند، بازیگرها خیلی راحت‌تر می‌توانند مجری و خواننده شوند و این ماجرا همین‌طور ادامه پیدا کند. هر روز بر تعداد بازیگرهایی که مجری می‌شوند افزوده می‌شود. چون تهیه‌کنندگان می‌خواهند با استفاده از عنصر شخص بازیگر، بر تعداد بینندگانشان اضافه کنند. ویکی تاپ در این مقاله بازیگران معروفی که مجری تلویزیون نیز بوده اند را به شما معرفی می کند.

مهران مدیری

بازیگر ، خواننده ، کارگردان
مهران مدیری کارگردان و تهیه‌کنندهٔ فیلم، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است.

رامبد جوان

بازیگر، مجری، تهیه کننده و کارگردان ایرانی
رامبد جوان تبریزی بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است. او افزون بر حضور در فیلم‌های سینمایی، پیشینه‌ای طولانی در همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد و از اوایل دههٔ 1370، با این رسانه به همکاری پرداخت.

شهاب حسینی

بازیگر ایرانی
سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی بازیگر، فیلم‌ساز و مجری ایرانی است. حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد. وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

پژمان بازغی

بازیگر ایرانی
پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون و مجری اهل ایران است.

سام درخشانی

بازیگر ایرانی
سام درخشانی مجری، بازیگر سینما، و تلویزیون اهل ایران است.

محمدرضا گلزار

بازیگر ایرانی
محمدرضا گلزار بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود و یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.

اکبر عبدی

بازیگر ایرانی
اکبر عبدی آقاباقر بازیگر ایرانی است. او برای تنوع‌پذیری در نقش‌هایش شهرت دارد. او دارندهٔ نشان درجه یک فرهنگ و هنر است. عبدی فعالیت خود را از اواخر دههٔ ۱۳۵۰ آغاز کرد و از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده‌است که با مجموعهٔ تلویزیونی باز مدرسم دیر شد (۱۳۶۲) به شهرت برسد. او برای نقش‌آفرینی در مادر (۱۳۶۸) و خوابم می‌آد (۱۳۹۰) برندهٔ دو جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شده‌است.

مهران غفوریان

بازیگر، عکاس، فیلم‌بردار و گرافیست ایرانی
مهران غفوریان بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی است. او ابتدا فارغ‌التحصیل رشته نقاشی بود، اما با بازی در مجموعه لبخند سوم، به عرصهٔ تلویزیون پیوست. وی سپس از سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید. از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد.

بهنام تشکر

بازیگر ایرانی
بهنام تشکر بازیگر، صداپیشه و دوبلور ایرانی است. تشکر حرفه بازیگری را از سال ۱۳۷۵ و ابتدا در تئاتر شروع کرد. بیشتر شهرت او به دلیل ایفای نقش «نیما افشار» در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان است اما با حضور در مجموعه‌هایی مانند دزد و پلیس و دودکش به اوج شهرت خود دست پیدا کرد.

حمید گودرزی

بازیگر ایرانی
حمید گودرزی بازیگر و مجری ایرانی است.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    این سریال های ایرانی بیش از یک فصل ساخته شدند

    162 بازدید·6 ماه قبل

    پر مخاطب ترین سریال های تاریخی در قرن گذشته

    130 بازدید·6 ماه قبل

    بهترین سریال های نمایش خانگی بهار و تابستان 1402

    177 بازدید·7 ماه قبل

    پرفروش ترین آثار مهران مدیری در قرن گذشته

    148 بازدید·8 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.