پرکارترین بازیگران مرد سال 1400

پژمان جمشیدی

بازیگر و بازیکن سابق فوتبال ایران
پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق کشورمان یکی از بازیگران درخشان این روزهای سینما و تلویزیون است که طرفداران زیادی دارد. این بازیگر پرکار این روزهای سینما در سال 1400 علاوه بر حضور در سریال زیرخاکی 2 و 3 به کارگردانی جلیل سامان، در فیلم‌های سینمایی علف زار و بی‌مادر نیز به ایفای نقش پرداخت و در بین پرکارترین و محبوب‌ترین بازیگران سال 1400 قرارگرفت.
حمید فرخ‌نژاد پس از مدتی دوری از نمایش خانگی  سال 1400 را بیشتر در نمایش خانگی گذراند و با چهار سریال به یکی از بازیگران پر کار مرد در سال 1400 تبدیل شد. او پس از سریال ناموفق «قلب یخی 2» محصول سال 90 در هیچ مجموعه‌ای بازی نکرد، تا این که سال گذشته در سریال «میدان سرخ» کاری از بهرام بهرامیان و ابراهیم ابراهیمیان ایفای نقش کرد. نوبت لیلی، شبکه مخفی زنان و پدر گواردیولا هم از دیگر کارهایی هستند که فرخ نژاد در آنها بهد ایفای نقش پرداخت.

مهران غفوریان

بازیگر، عکاس، فیلم‌بردار و گرافیست ایرانی
همه مخاطبان سینما و تلویزیون مهران غفوریان را با نقش‌های کمدی تلویزیونی به خاطر دارند. غفوریان جزو بازیگرانی است که هم در کمدی و هم در آثار جدی بسیار خوب و مسلط ظاهر می‌شود. او پس از حضور در سریال «قورباغه»، در سال 1400 روز‌های پرکاری در نمایش خانگی داشت و به 4 پیشنهاد بازی در سریال، پاسخ مثبت داد. او در مجموعه «خاتون»، «نوبت لیلی» و «نیسان آبی» ایفای نقش کرد و قرار بود در سریال «جزیره» هم بازی کند، اما تداخل بعضی از این آثار با یکدیگر باعث شد از حضور در «جزیره» انصراف دهد.

جواد عزتی

بازیگر اهل ایران
جواد عزتی یکی از بازیگران پرطرفدار سینمای ایران است که طی سال‌های گذشته همواره یکی از پرفروش‌ترین و پرکارترین بازیگران سینما لقب گرفته در سال 1400 نیز با بازی درخشان در سریال زخم کاری  و مرد بازنده به ساخته محمد حسین مهدویان، سال پرباری را در کارنامه هنری خود ثبت کرد.

امیر آقایی

بازیگر، نویسنده، عکاس و شاعر
امیر آقایی بازیگر محبوب کشور که در سال 1398 بدلیل بازی در سریال شنای پروانه برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد، در سال 1400 نیز حضور پررنگی در سینما داشت و با نقش آفرینی در فیلم شبگرد، خط نجات و بی‌مادری یکی از بازیگران پرکار در سال 1400 نام گرفت.

 در میان بازیگران مرد ایرانی در دهه اخیر، بازیگران جوان و برخواسته از تئاتر بیشتر خود را نشان دادند و توانستند با حضور در آثار شاخص سینمایی تاثیرگذار ظاهر شوند و رفته رفته به ستاره تبدیل شوند. برخی بازیگران هم با حضور پررنگ در آثار سینمایی و تلویزیونی خوش درخشیدند و توانستند نظر مثبت مردم و اهالی هنر را جلب کنند. شما در ادامه این مقاله با پرکارترین بازیگران مرد سال 1400 آشنا می‌شوید.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    هنرمندان فوت شده 1402

    86 بازدید·6 ماه قبل

    پرفروش ترین فیلم های کمدی سینمای ایران

    103 بازدید·6 ماه قبل

    نامزدهای بهترین انیمیشن اسکار 2024

    207 بازدید·7 ماه قبل

    ماندگارترین بازیگران کمدی ایرانی در قرن گذشته

    155 بازدید·7 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.