پرکارترین بازیگران زن سال 1400

همانطور که میدانید این روز‌ها علاوه بر مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی، سریال‌های نمایش خانگی رونق نیز زیادی پیدا کرده‌اند و هنرمندان مختلفی مشغول بازی در این مجموعه‌ها هستند. در میان این بازیگران، چند چهره روز‌های پرکاری را پشت سر گذاشته‌اند و روزهای درخشانی داشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. به همین خاطر در این مطلب از ویکی تاپ شما را با پرکارترین بازیگران زن سال 1400 آشنا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنیم.

مریلا زارعی

بازیگر ایرانی
مریلا زارعی که جزو برترین و مطرح‌ترین چهره‌های سینمای ایران است، سال پرکاری را گذراند و با بازی در سریال جیران و نوبت لیلی درخشید و نقش‌های متفاوتی را ایفا کرد. این بازیگر پر افتخار در مهر ماه نیز برای فیلم «هناس» که اثری از حسین دارابی است هنرنمایی کرد و نقش اصلی را بعهده داشت.

بهناز جعفری

بازیگر ایرانی
بهناز جعفری هنرمند توانمند کشور در سال 1400 جزو پرکارترین بازیگران بود و در فیلم‌هایی با ژانرهای متفاوت ایفای نقش کرد و بیشتر از گذشته مورد توجه عموم قرار گرفت. او در 4 سریال نیسان آبی، حرفه‌ای، خاتون و آهوی من مارال در شبکه نمایش خانگی و فیلم سینمایی شب طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی کیا نقش آفرینی کرده است.

رعنا آزادی ور

خواننده و بازیگر ایرانی
رعنا آزادی ور یکی دیگر از پرکارترین بازیگران زن ایرانی در سال 1400 بود. او با بازی در سریال محبوب زخم کاری به کارگردانی حسین مهدویان، اولین تجربه نمایش خانگی خود را رقم زد و بعد از آن در سریال جیران نقش آفرینی کرد. او در فیلم «مرد بازنده» نیز به ایفای نقش پرداخت و در جشنواره فجر سال 1400 حضور داشت.

شبنم مقدمی

بازیگر ایرانی
با نگاهی کوتاه و مرور ساده بر پرکارترین بازیگران سال 1400، بدون شک با نام و حضور برجسته‌ی شبنم مقدمی روبه‌رو می‌شویم . او در ابتدای سال در سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان نقش آفرینی کرد که با استقبال مواجه نشد. بعد از آن شبنم مقدمی با حضور افتخاری در سریال خاتون ، نقش مادر شیرزاد ملک را به زیبایی ایفا کرد و سپس در فیلم شبکه مخفی زنان به هنرنمایی پرداخت.

آناهیتا درگاهی

نقاش و بازیگر ایرانی
آناهیتا درگاهی یکی از هنرپیشه های سینما و تئاتر ایران است که حرفه اصلی‌اش نقاشی است و در سال‌های اخیر حضور پررنگ‌تری در سینما و تلویزیون داشته است. می‌خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و ساخت ایران 3 فیلم‌هایی هستند که این بازیگر توانمند به ایفای نقش در آن‌ها پرداخته است.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    هنرمندان فوت شده 1402

    86 بازدید·6 ماه قبل

    پرفروش ترین فیلم های کمدی سینمای ایران

    103 بازدید·6 ماه قبل

    نامزدهای بهترین انیمیشن اسکار 2024

    209 بازدید·7 ماه قبل

    ماندگارترین بازیگران کمدی ایرانی در قرن گذشته

    156 بازدید·7 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.