محبوب ترین سریال های ماه رمضانی

برای هرکدام از ما، یکی از به یاد ماندنی ترین خاطره های ماه رمضان با حال و هوای منحصر به فرد خود، سریال هاییست که مختص این ماه عزیز ساخته می شد و در طول ماه رمضان از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش می شد، سریال هایی با ژانرها و داستان های متفاوت که هرکدام برای مخاطبین خود جذابیت خاص خود را داشتند. ویکی تاپ در این مقاله محبوب ترین سریال های رمضانی را به شما معرفی کرده است.
سریال گمگشته به کارگردانی رامبد جوان در ماه رمضان سال 1380 از شبکه سیما پخش شد و یکی از ماندگارترین و بهترین فیلم‌های ماه رمضانی است که هنوز هم محبوبیت زیادی دارد. گمگشته داستان یک مرد خلافکار است که به فردی بانفوذ و ثروتمند که به سید مشهور است شباهت دارد و خود را به جای او جا میزند‌ و داستان‌هایی پیش می‌آید.
میوه ممنوعه در سال 1386 به کارگردانی حسن فتحی و بازی درخشان استاد علی نصیریان از شبکه دو سیما پخش شد. داستان این سریال درباره فردی متدین به نام حاج یونس است، او اوضاع خوبی دارد و در تمام زندگی پایبند به عقاید دینی خودش بوده اما در سنین پیری مورد آزمایش قرار می‌گیرد، او عاشق دختری می‌شود که فاصله سنی خیلی زیادی با او دارد.
سریال تلویزیونی اغما به کارگردانی سیروس مقدم، در سال 1386 از شبکه اول سیما پخش شد و جزو آن دسته از سریال‌های ماورایی بود که به مغوله‌ی شیطان و روح پرداخت. این مجموعه تلویزیونی با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و هنوز هم از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش می‌شود.
مجموعه تلویزیونی صاحب دلان در سال 1385 از آنتن شبکه اول سیما پخش شد. صاحبدلان، زندگی پیرمردی صحاف به نام سید خلیل صحاف‌زاده را روایت می‌کند که با ورود قرآنی برای صحافی به خانه‌اش خودش و نوه‌اش، دینا وارد ماجراهایی می‌شوند که از داستان پیامبران در قرآن الهام گرفته شده‌است.

سریال او یک فرشته بود

مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی علیرضا افخمی 1384
این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علیرضا افخمی در ماه رمضان سال 1384 از شبکه 2 سیما پخش شد و بعد از سریال «کمکم کن» که اولین سریال ماورایی در سال 1383 بود، توانست نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.
سریال مثل هیچکس در سال 1378 به کارگردانی عبدالحسن برزیده در قالبی اجتماعی و خانوادگی ساخته شد. و با بازی درخشان حسین یاری در نقش داداشی، یکی از بهترین فیلم‌های ساخته شده در ماه مبارک است. داستان این سریال درباره برادر بزرگ یک خانواده است که همه او را «داداشی» صدا می‌کنند. پدر خانواده فوت می‌کند و داداشی مسئولیتش در خانواده دو چندان می‌شود و در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد.
پنج کیلومتر تا بهشت بعنوان دومین کار علیرضا افخمی در زمینه ماورایی در ماه رمضان سال 1390 از شبکه سوم سیما پخش شد که محبوبیت زیادی در بین اقشار مختلف جامعه پیدا کرد. مهدی سلوکی، پریناز ایزدیار و داریوش فرهنگ از بازیگران این سریال هستند.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    این سریال های ایرانی بیش از یک فصل ساخته شدند

    152 بازدید·5 ماه قبل

    پر مخاطب ترین سریال های تاریخی در قرن گذشته

    123 بازدید·6 ماه قبل

    معروف ترین بازیگرانی که مجری تلویزیون نیز بوده اند!

    102 بازدید·6 ماه قبل

    بهترین سریال های نمایش خانگی بهار و تابستان 1402

    171 بازدید·7 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.