غم انگیزترین سریال های تاریخ سینمای ایران

سالانه سریال های زیادی ساخته می شوند و در این بین، سریال های غم انگیز زیادی هم منتشر می شوند که با برخی صحنه های آن احساسات مخاطب برانگیخته می شود. مانند ژانرهای دیگر این ژانر نیز مخاطبین خود را دارد. در این لیست ما غم انگیزترین سریال های تاریخ سینمای ایران را برای شما جمع آوری کرده ایم.

سریال مانکن

مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده 1398–1397
مانکن یک مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های 1397 و 1398 در شبکهٔ نمایش خانگی است. این سریال در 26 قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده‌است.

سریال شهرزاد

مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر عاشقانه تاریخی 1394-1397
شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال 1394 در 28 قسمت و فصل دوم آن در سال 1396 در 15 قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در 16 قسمت در زمستان 1396 آغاز شد و در 21 خرداد 1397 پایان یافت. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام شد. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند. شهرزاد یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مجموعه ها در شبکه نمایش خانگی ایران است.

سریال ملکه گدایان

مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده
ملکه گدایان مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد، محصول سال 2020-2021 است که به صورت اختصاصی توسط شبکهٔ نمایش خانگی فیلیمو پخش می‌شود. بخش‌هایی از این سریال در استانبول ترکیه فیلمبرداری شده‌است. تولید سریال ملکه گدایان از پیش از شیوع کرونا آغاز شد و عمده روزهای تصویربرداری آن در روزهای کرونا ادامه یافت. فصل دوم این مجموعه چهارشنبه 12 خرداد 1400 پخش شد.

زخم کاری

مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی محمدحسین مهدویان ۱۴۰۰
زخم کاری یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، مرتضی امینی‌تبار، امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. این مجموعه در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید.

سریال خاتون

مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی تینا پاکروان 1400
خاتون یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی محصول سال 1400 در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان است. از بازیگران اصلی سریال می‌توان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، مهران مدیری، بابک حمیدیان، مهتاب ثروتی، رضا بهبودی و شبنم مقدمی اشاره کرد. این مجموعه از 18 مرداد 1400 به صورت اختصاصی از نماوا پخش شده‌است. ادامهٔ فصل اول این مجموعه از 6 دی 1400 شروع به پخش شد. آهنگساز این مجموعه کیهان کلهر است.

سریال جیران

مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی 1400
جیران یک مجموعهٔ ایرانی در ژانر عاشقانهٔ تاریخی به کارگردانی حسن فتحی است. داستان این مجموعه به وقایع بعد از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین‌شاه با جیران می‌پردازد. گروه بازیگران این مجموعه بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شاکری، سمیرا حسن‌پور، مهدی کوشکی، مرتضی اسماعیل کاشی، فاطمه مسعودی‌فر، الهام نامی، نهال دشتی، کتانه افشاری‌نژاد، بهناز نازی، امیر جعفری، رؤیا تیموریان، هومن برق‌نورد، رعنا آزادی‌ور و مریلا زارعی هستند.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    این سریال های ایرانی بیش از یک فصل ساخته شدند

    123 بازدید·5 ماه قبل

    پر مخاطب ترین سریال های تاریخی در قرن گذشته

    108 بازدید·5 ماه قبل

    معروف ترین بازیگرانی که مجری تلویزیون نیز بوده اند!

    90 بازدید·5 ماه قبل

    بهترین سریال های نمایش خانگی بهار و تابستان 1402

    154 بازدید·6 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.