سریال های کارتونی دیزنی که بزرگ تر هاهم باید ببینند

به‌‌ندرت می‌توان کسی را پیدا کرد که تاکنون نام دیزنی به گوشش نخورده باشد، علاوه‌ براین با وجود تنوع زیاد فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی، بد هم نیست اگر گاهی اوقات بتوانیم کودک درونمان را بیدار کنیم و با تماشای چنین انیمیشن‌ها و فیلم‌هایی، او را به وجد آوریم. در حالی‌ که بعضی بزرگسالان سخت‌گیرتر ممکن است فقط کارتون‌ها و انیمیشن‌ها را ترجیح بدهند، اما دیزنی مجموعه‌ای از سریال‌های بی‌نظیر را هم تولید نموده که تماشای آن‌ها برای بزرگسالان خالی از لطف نخواهد بود.
اگرچه ازنظر فنی این کارتون ساخت دیزنی نیست، اما می‌تواند گفت که به دنیای دیزنی تعلق دارد. اگرچه «جنگ ستارگان: حمله کلون‌ها» نتوانست چندان خوش بدرخشد، اما «جنگ‌های کلون‌ها» توانست تا حدی مخاطبان را به‌ سوی خود جلب کند. دست‌اندرکاران این سریال انیمیشنی تا جایی که توانستند در خلق این حماسه از داستان، جهان و شخصیت‌های منحصربه‌فردی استفاده نمودند.
بهتر است گول این خرس بزرگ و احمق را نخورید. پو یکی از سریال‌های کارتونی اواخر دهه 80 بود که توانست حس و حال حضور در جنگل‌های انبوه را به مخاطبین که در خانه‌های گرم‌ونرم خود نشسته بودند هدیه دهد. در برخی از قسمت‌های این کارتون مهیج ممکن است پو و دوستانش را در حالی‌ که در جنگل به پیک‌نیک رفته‌اند تماشا کنید و در برخی دیگر از قسمت‌ها می‌توانید آن‌ها را ببینید که در حال مبارزه با هیولاهای موجود در زیر تخت اتاقشان هستند.
سری اصلی این کارتون به‌‌عنوان یک کارتون کلاسیک، ارزش خاص خودش را دارد، اما سری 2017 توانست سکانس‌های جذاب سری کلاسیک را بردارد و آن‌ها را به کارتونی فوق‌العاده تبدیل کند. حضور کاراکترهایی مانند هیوی، دیویی و لویی گرفته تا تبدیل‌ شدن و بی به کاراکتری قابل‌تحمل‌تر و تبدیل اسکروچ به یک قهرمان سبب شده که این سریال کارتونی به یک سریال تمام‌ عیار تبدیل شود.
همان‌طور که والت همیشه می‌گفت، همه‌چیز با یک موش شروع می‌شود. در واقع پس از ساخت میکی ماوس، نمی‌توان هیچ فستیوال کارتونی را مشاهده نمود که این کاراکتر در آن حضور نداشته باشد. میکی ماوس همواره توانسته مخاطبین و طرفدارانی را از تمام سنین به سمت خود جذب نماید، اما برداشت پل رادیش از این کاراکتر توانسته همان میکی ماوس کلاسیک را دوباره به صحنه تلویزیون بازگرداند. برداشت جدید رادیش از میکی ماوس از همان فرمول کلاسیک دهه 40 و 50 پیروی می‌کند و همین کارش توانسته مخاطبین زیادی را به سمت این سریال جذب کند.
«بلویی» یکی از برنامه‌های پرطرفدار دیزنی است که برای کودکان خردسال ساخته‌ شده، اما گویا والدین این کودکان هم عاشق این سریال انیمیشنی شده‌اند. در حالی‌ که بلویی، خواهرش بینگو و تمامی دوستانشان ماجراهای خاص خود رادارند، اما بزرگسالان موجود در این سریال نسبت به شخصیت‌های کارتونی بزرگسالی که در سایر سریال‌های کودکانه مشاهده نموده‌ایم، بیشتر شبیه والدین واقعی رفتار می‌کنند.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    هنرمندان فوت شده 1402

    71 بازدید·5 ماه قبل

    پرفروش ترین فیلم های کمدی سینمای ایران

    89 بازدید·5 ماه قبل

    نامزدهای بهترین انیمیشن اسکار 2024

    179 بازدید·6 ماه قبل

    ماندگارترین بازیگران کمدی ایرانی در قرن گذشته

    131 بازدید·6 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.