انیمیشن های برتر به پیشنهاد نتفلیکس

 تنها محدودیتی که یک سازنده انیمیشن با آن روبه‌رو است، تخیل فیلمساز است. چرا که شما می‌توانید شخصیت‌های خود را به شکل هر موجود خیالی که دوست دارید، از اشکال هندسی ساده، تا موجودات فضایی یا دریایی، جن و پری و هر موجود دیگری که بتوان تصور آن را کرد، انتخاب کنید. ما در این مقاله برترین پیشنهادهای نتفلیکس را برای شما جمع آوری کرده ایم.

فیل شعبده‌باز یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای آمریکایی-استرالیایی در سبک فیلم فانتزی و ماجراجویانه به کارگردانی وندی راجرز، نویسندگی مارتین هاینز و تهیه‌کنندگی جولیا پیستور است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام در سال 2009 نوشته کیت دی‌کامیلو است که صداپیشگی همچون نوآ جوپ، مندی پتینکین، ناتاشا دمتریو، بندیکت وانگ، میراندا ریچاردسون و آصف مندوی را در خود دارد. این فیلم توسط نتفلیکس توزیع شد و در 17 مارس 2023 منتشر شد.

انیمیشن میچل‌ ها در برابر ماشین‌ ها

فیلم پویانمایی آمریکایی (2021)
میشل‌ها دربرابر ماشین‌ها یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای آمریکایی در ژانر کمدی علمی تخیلی است که توسط سونی پیکچرز انیمیشن تهیه و توسط نتفلیکس توزیع شده‌است. این فیلم به کارگردانی مایک ریاندا و نویسندگی آن توسط ریاندا و جف روو ، همراه با فیل لرد و کریستوفر میلر، و کرت آلبرشت به عنوان تهیه‌کننده ساخته شده‌است. این فیلم داستان یک خانوداه عجیب را روایت می‌کند که عازم یک سفر جاده‌ای می‌شوند، آن‌ها در راه با ربات‌های خطرناکی روبه‌رو می‌شوند که سعی دارند زمین را از وجود انسان‌ها پاک کنند. آن‌ها به عنوان تنها بازماندگان، سعی می‌کنند با ربات‌ها مبارزه کنند و انسان‌ها را نجات دهند. ابی جکوبسون، دنی مک‌براید، مایا رودولف، اریک آندره، الیویا کلمن، جان لجند، کریسی تیگن، فرد ارمیسن، بک بنت و بلیک گریفین از صداپیشگان این انیمیشن هستند.
روی ماه یک فیلم پویانمایی موزیکال ماجراجویی و کمدی-درام 2020 به کارگردانی گلن کین از فیلمنامه ای توسط آدری ولز است. این فیلم برای اولین بار در 17 اکتبر 2020 در جشنواره فیلم مونتکلر به نمایش درآمد و پس از آن نتفلیکس و سینماهای انتخابی در 23 اکتبر اکران شد. فیلم با انتقادات مثبتی از طرف منتقدان از انیمیشن روبرو شد، گرچه داستان به دلیل مشتق بودن مورد انتقاد قرار گرفت.

انیمیشن کلاوس

فیلم پویانمایی اسپانیایی
کلاوس یک فیلم انیمیشن کمدی انگلیسی اسپانیایی با موضوع کریسمس به کارگردانی سرجیو پابلوس است. تهیه‌کنندگی این اثر توسط استودیوی اس‌پی‌اِی و توزیع را نت‌فلیکس بر عهده دارد. این داستان به عنوان یک داستان مبدأ متناوب از بابانوئل، مستقل از برداشت تاریخی از سنت نیکلاس میرا و با استفاده از یک صحنه داستانی مربوط به قرن نوزدهم، پیرامون یک پستچی مستقر در یک شهر جزیره‌ای شمالی دورافتاده است که با یک اسباب‌بازی ساز مجرد دوست می شود (Klaus) این فیلم نامزد اسکار شد.
ویوو یک فیلم پویانمایی کمدی-درام موزیکال از سال 2021 است که توسط سونی پیکچرز انیمیشن تولید شده‌ است. این فیلم توسط کیرک دمیکو و با همکاری براندون جفوردز کارگردانی شده، فیلمنامه آن توسط دمیکو و کیارا الگریا هودس نوشته شده و داستان آن از یک ایدهٔ اصلی توسط پیتر بارسوچینی گرفته شده؛ آهنگ‌های آن توسط لین-منوئل میراندا نوشته شده که خودش صدای شخصیت عنوان فیلم را بازی می‌کند. بازیگران دیگر همچنین شامل ینایرالی سیمو، زوئی سالدانیا، خوان د مارکوس گونزالس، مایکل روکر، برایان تایری هنری، نیکول بایر و گلوریا استفان می‌باشند. این فیلم اولین فیلم موسیقی سونی پیکچرز انیمیشن است.

انیمیشن اژدهای آرزو

پویانمایی رایانه‌ای
ویش دراگون یا اژدهای حاجت‌دهنده یا اژدها را دوست دارم یک انیمیشن کمدی به کارگردانی کریس اپلهانس است که در سال 2021 منتشر شد.

انیمیشن حباب

فیلم 2022 محصول ژاپن
حباب  انیمه پسا آخرالزمانی محصول 2022 ژاپن است که توسط ویت استودیو ساخته شده‌است. این فیلم به کارگردانی تتسورو آراکی و نویسندگی ژنرال اوروبوچی است و طراحی شخصیت‌ها بر عهده تاکشی اوباتا و موسیقی ساخته هیرویوکی ساوانو است. حباب در 10 فوریه 2022 در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین به نمایش درآمد. پس از آن در 28 آوریل 2022 در سراسر جهان توسط نتفلیکس منتشر شد و در ماه می در ژاپن به نمایش درآمد. یک اقتباس مانگا از فیلم توسط اروبو هیجیهارو در Shōnen Jump+ از 22 آوریل تا 23 مه 2022 منتشر شد.
آپولو 10+1⁄2: کودکی در عصر فضا یک فیلم پویانمایی آمریکایی محصول 2022 است که در جریان رویدادهای قبل از فرود آپولو 11 روی ماه اتفاق می‌افتد که بر اساس دوران کودکی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده ریچارد لینکلیتر است. این یک داستان تخیلی از یک دانش‌آموز کلاس چهارم را ارائه می‌دهد که اولین فردی است که روی ماه فرود می‌آید و گلن پاول، جک بلک، زکری لی‌وای و جاش ویگینز در آن بازی می‌کنند. آپولو 10+1⁄2: کودکی در عصر فضا در 13 مارس 2022 در جنوب از جنوب غربی اکران شد و در تاریخ 24 مارس 2022 قبل از نمایش اول آوریل در نتفلیکس در سینماهای منتخب اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی را دریافت کرد و با تمجید از نویسندگی، جلوه‌های بصری و حس نوستالژیک آن مواجه شد.
نسل بعدی یک پویانمایی رایانه‌ای علمی-تخیلی، اکشن و یک کار مشترک چینی-کانادایی-آمریکایی است. این فیلم در سال 2018 و به کارگردانی کوین آدامز و جو کساندر ساخته شده‌است.
هیولای دریا یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای ماجراجویی آمریکایی محصول 2022 از کریس ویلیامز در نخستین کارگردانی انفرادی او است. صداپیشگان این فیلم کارل اربن، زاریس-آنجل هاتور، جرد هریس و ماریان ژان-بتیست هستند.

انیمیشن وندل و وایلد

فیلم 2022 به کارگردانی هنری سیلیک
وندل و وایلد یک فیلم پویانمایی استاپ‌موشن آمریکایی در ژانر خیال‌پردازی تاریک و کمدی ترسناک محصول 2022 است. این فیلم به کارگردانی هنری سیلیک بر اساس فیلمنامه‌ای از سیلیک و جوردن پیل بر پایهٔ کتابی منتشرنشده از سیلیک و کلی مک‌لئود چپمن تولید شده‌است. در این فیلم که توسط نتفلیکس انیمیشن، مانکی‌پا پروداکشنز، گاتم گروپ، و پرینسیپاتو یانگ انترتینمنت تهیه شده‌است، کیگان-مایکل کی و جردن پیل در نقش شخصیت‌های اصلی به همراه لیریک راس، آنجلا باست، جیمز هنگ، سام زلایا، تامارا اسمارت، سیما ویردی، رامونا یونگ و وینگ ریمز در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند. این اولین فیلم بلند سیلیک پس از کورالاین در سال 2009 است.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    هنرمندان فوت شده 1402

    86 بازدید·6 ماه قبل

    پرفروش ترین فیلم های کمدی سینمای ایران

    103 بازدید·6 ماه قبل

    نامزدهای بهترین انیمیشن اسکار 2024

    207 بازدید·7 ماه قبل

    ماندگارترین بازیگران کمدی ایرانی در قرن گذشته

    155 بازدید·7 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.