گران ترین هتل های ایران

اگر شما هم اهل سفر هستید و دوست دارید از مکان‌های مختلف دیدن کنید، حتما انتخاب جایی که در آن اقامت می‌کنید برایتان اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه در همه شهرهای کشورمان هتل‌های زیادی با قیمت‌های متنوع وجود دارند که تجربه یک اقامت راحت و سفر دلچسب را برای هر قشری فراهم می‌کنند. در این میان، بعضی هتل‌ها بدلیل امکانات ویژه و طراحی خاصی که دارند، همواره مورد توجه گردشگرانی هستند که دوست دارند یک سفر رویایی و لاکچری را تجربه کنند. بنابراین اگر شما هم دوست دارید در این اقامتگاه‌های خاص حضور داشته باشید، ادامه این مقاله را دنبال کنید تا با گران‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کشور آشنا شوید.
هتل کاخ اسپیناس پالاس یک هتل پنج ستاره و مجلل در شمال تهران است و دارای 20 طبقه، 400 اتاق و سوئیت و بیش از 14 سالن گردهمایی با گنجایش 20 تا 1500 نفر می‌باشد. معماری منحصر به فرد، طراحی داخلی بی‌نظیر و امکانات لاکچری آن، باعث شده اسپیناس پالاس به عنوان یکی از مجلل‌ترین و گران‌ترین هتل‌های ایران شناخته شود. یکی از امکانات منحصر به فرد اسپیناس پالاس این است که وقتی به تهران می‌رسید و از هواپیما پیاده‌ می‌شوید، نمایندگانی از هتل با هلی‌برد (تاکسی هوایی) به استقبالتان می‌آیند و شما را به آنجا می‌برند.
هتل کایا لاله پارک یک هتل پنج ستاره و بین‌المللی در تبریز است که از شعبات مجموعه هتل‌های کایای ترکیه در ایران می‌باشد. این هتل 220 اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به ترنسفر فرودگاهی، کافی شاپ، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، ماساژ، سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که دسترسی گردشگران به عمارت ائل گلی و فرودگاه تبریز را آسان می‌کند.
هتل عباسی بزرگ‌ترین هتل موزه جهان است که در سال 1128 به‌دستور شاه سلطان حسین صفوی احداث شد و ابتدا به‌عنوان کاروان‌سرا مورداستفاده قرار می‌گرفت. این هتل شامل چند ساختمان سه طبقه می‌شود و در مجموع 225 اتاق دارد که در آن‌ها حدود 500 تخت قرار داده شده است. خاص‌ترین اتاق‌های این هتل، سوییت‌های قاجاری و صفوی هستند که درونشان به سبک معماری این دوره‌های تاریخی چیدمان شده است و با اقامت در آن‌ها احساس می‌کنید در این دوره‌های تاریخی زندگی می‌کنید. هتل عباسی اصفهان همیشه به‌عنوان یکی از گران ترین هتل های ایران شناخته شده است اما به ‌دلیل اقامت در فضایی باستانی بسیاری از گردشگران این هتل را برای اسکان انتخاب می‌کنند.
هتل 5 ستاره درویشی مشهد تنها هتل آتریوم (در معماری، آتریوم به فضای بزرگ و باز میان ساختمان گفته می‌ شود) در ایران است. این هتل یک ساختمان 25 طبقه با 223 اتاق است و لابی باشکوه آن سال های زیادی را پذیرای میهمانان ایرانی و خارجی بوده است. رستوران سقف شیشه‌ای، رستوران روف گاردن، لمکده سنتی و سایر رستوران‌های این هتل و امکانات تفریحی و رفاهی‌ای مانند مجموعه آبی و مرکز خرید و اتاق‌ها و سوئیت‌هایی لوکس و شیک، این هتل را به یکی از گران ترین هتل های ایران تبدیل کرده است.
اگر عاشق هتل‌های لوکس و گران هستید، هتل ترنج کیش مخصوص شماست. این هتل از هتل های پنج ستاره کیش می باشد که با توجه با ساختار و محیط آرام و زیبا به یکی از بهترین هتل های جزیره زیبای مرجانی کیش در مکانی بکر تبدیل شده و تنها هتل دریایی در کشورمان است و به همین دلیل است که اتاق‌های این هتل دارای کف شیشه‌ای هستند و مسافران می‌توانند آرامش دریا را در زیر پای خود حس کنند. قرارگیری هتل بر روی آب ویژگی منحصر به فرد هتل ترنج به حساب می‌آید. کسانی که در این هتل اقامت دارند می‌توانند از رستوران‌هایی خیلی خوب و انواع تفریحات آبی و ساحلی استفاده کنند.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    لاکچری ترین هتل های ایران

    164 بازدید·6 ماه قبل

    لوکس ترین هتل های تهران

    130 بازدید·8 ماه قبل

    به کدام کشورهای خارجی بدون نیاز به ویزا می توان سفر کرد؟

    202 بازدید·9 ماه قبل

    عجیب ترین جاهای دیدنی ایران که حتما باید ببینید

    164 بازدید·9 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.