لوکس ترین هتل های تهران

شاید خیلی از افراد ندانند که هتل‌های 5 ستاره تهران امکانات بسیار لوکس و با‌کیفیتی را در اختیار مهمانان داخلی و خارجی قرار می‌دهند. در هتل‌های 5 ستاره تهران این فرصت را خواهید داشت تا در رستوران‌های لوکس و معتبر ، وعده‌های غذایی بی نظیر بین المللی و ایرانی را صرف نمایید و یا در مراکز تفریحی هتل مانند زمین تنیس و استخرهای متنوع آنها فعالیت‌های هیجان انگیزی را تجربه نمایید. همراه ما باشید تا با چند مورد از بهترین و لوکس ترین هتل های تهران آشنا شویم.

هتل اسپیناس پالاس یک هتل پنج ستاره در تهران، ایران است.
هتل ویستریا یک هتل 5 ستاره لوکس است که در خیابان دربند تهران در ایران قرار دارد. این هتل با همکاری برندهای ایرانی و کانادایی ساخته شده‌است و ساخت آن 2 سال و نیم طول کشید. این هتل با مشارکت بانک گردشگری و با استفاده از منابع مالی صندوق توسعه ملی ایران، به مساحت 15 هزارمتر مربع بنا و با ظرفیت 100 اتاق در 20 طبقه ساخته شده‌است. شهردار منطقه یک تهران نیز در آیین پیش‌افتتاح هتل حضور داشت و جشن آغاز به کار هتل ویستریا با حضور بیش از 500 هتلدار ایرانی و مسئول مراکز اقامتی ایران برگزار شد.
ین هتل در 16 طبقه مثبت و 4 طبقه منفی بنا شده است و دارای 274 باب اتاق و سوئیت می باشد. موقعیت مکانی مناسب هتل اسپیناس بلوار کشاورز، امکان دسترسی آسان به سازمان راهداری و حمل و نقل تهران و بازار کامپیوتر تهران را فراهم ساخته است. همچنین موزه هنرهای معاصر تهران، سازمان آب و سفارت عراق در فاصله حداکثر 2.5 کیلومتری هتل اسپیناس واقع شده اند
هتل مجلل پارسیان آزادی تهران با 25 طبقه و در مجموع 475 اتاق و سوئیت، فضای اقامتی لوکسی را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. مهمانان در تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها به اینترنت رایگان دسترسی دارند، همچنین تهویه مطبوع و مینی‌بار نوشیدنی از امکانات هر اتاق و سوئیت به‌شمار می‌رود.
هتل پارسیان استقلال تهران زیر مجموعه هتل‌های پارسیان است. تمام 552 اتاق و سوئیت‌های هتل پارسیان خدمات روم سرویس به‌همراه مبلمان راحتی در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. بعضی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای بالکن هستند که از بالکن می‌توان شهر تهران را نظاره‌گر بود.
قدمت هتل آپارتمان تاج محل تهران به سال 1380 برمی‌گردد، همان‌طور که از نام این هتل مشخص است در طراحی و معماری آن از ترکیب طرح‌های ایرانی و هندی الهام گرفته شده است، ازاین‌رو جذابیت منحصربه‌فردی را برای مهمانان به‌وجود می‌آورد.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    لاکچری ترین هتل های ایران

    167 بازدید·6 ماه قبل

    به کدام کشورهای خارجی بدون نیاز به ویزا می توان سفر کرد؟

    205 بازدید·9 ماه قبل

    عجیب ترین جاهای دیدنی ایران که حتما باید ببینید

    166 بازدید·9 ماه قبل

    پیشنهاد چت جی پی تی برای سفرهای تابستانی

    139 بازدید·9 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.