ناگفته هایی از شغل دوم معروف ترین خوانندگان ایران

اکثر مردم در سراسر دنیا دوست دارند از زندگی شخصی و سایر فعالیت های هنرمندان و افراد مشهور بیشتر بدانند و این موضوع برای آنها سرگرم کننده است. برخی هنرمندان بخاطر کسب شهرت بیشتر و یا ایجاد یک منبع درآمد و پشتوانه مالی برای بعد از دوران طلایی خود، در سایر زمینه ها نیز فعالیت می‌‌کنند و کسب و کار جداگانه‌ای دارند و این موضوع در بقیه کشورها نیز صادق است و حتی برخی هنرمندان هالیوودی نیز شغل جداگانه‌ای دارند. شما در ادامه این مطلب با شغل دوم تعدادی از معروف ترین خوانندگان کشور آشنا می‌شوید.

مجید اخشابی

خواننده و آهنگساز و نوازنده گیتار ایرانی
مجید اخشابی خواننده‌ی بنام که صدای او را بیشتر با تیتراژهای تلویزیونی می‌شناسیم، یک استودیوی ساخت موسیقی و یک آموزشگاه در شمال غرب تهران دارد که در این آموزشگاه انواع سازهای سنتی و کلاسیک تدریس می‌شود.
حمید خندان نیز از دیگر خوانندگانی است که در شمال تهران صاحب یک کافی شاپ است. به گفته برخی، این کافه بزرگترین کافه ثبت شده و دارای مجوز در تهران است و خودش می‌گوید اولین خواننده‌ای است که یک کافه تاسیس کرده و لازم به ذکر است که او یک آتلیه شخصی هم دارد و اغلب هنرمندان برای گرفتن عکس به آتلیه او مراجعه می‌کنند.

حمید عسگری

خواننده ایرانی
حمید عسگری هنرمند محبوب آبادانی، علاوه بر خوانندگی و نوازندگی به بازیگری نیز علاقه نشان داده و در فیلم‌هایی چون «شانس، عشق، تصادف» ایفای نقش کرده است. وی همچنین رستورانی راه اندازی کرد که به گفته خودش در آن موفق نبوده است.

ماکان بند

گروه موسیقی ایرانی، شناخته شده به نام ماکان بند
امیر مقاره، خواننده‌ی نسل جوان، از اعضای گروه ماکان بند است که این گروه در سال 1395 شکل گرفت. ماکان بند در زمان کوتاهی به شهرت رسید و کنسرت‌هایش با استقبال دوستداران سبک پاپ روبرو شد. امیر مقاره در سال 1400 در مجموعه نمایش خانگی جزیره ایفای نقش کرد و اولین تجربه بازیگری را در کارنامه هنری خود به ثبت رساند. لازم به ذکر است او پیش از ورود به دنیای موسیقی و هنر، بعنوان پیک موتوری فعالیت می‌کرده است.

سیروان خسروی

خواننده‌، نوازنده و بازیگر اهل ایران
سیروان خسروی، خواننده و تنظیم کننده پرطرفدار که اصالت کردی دارد، اخیراً به بازیگری نیز روی آورده و در چند فیلم و سریال بازی کرده است. او در صنعت تبلیغات نیز فعالیت می‌کند و حضور او در برخی از معروف ترین تبلیغات تلویزیونی گویای این موضوع است.
رضا بهرام خواننده‌ی جوان و پرطرفدار کشور که از سال 1388 بطور حرفه‌ای موسیقی را دنبال کرد، در مدت کمی به شهرت رسید و کنسرت‌هایش مورد استقبال قرار گرفت. رضا بهرام در سال 1400 با انتشار چند تصویر از راه اندازی تولیدی پوشاک و کفش خود با نام «رام وان» خبر داد و گفت که همیشه دوست داشته در زمینه طراحی و تولید پوشاک نیز فعالیت کند.

امید حاجیلی

خواننده ایرانی
امید حاجیلی خواننده و نوازنده محبوب ایران، در سال 1377 از هنرستان فارغ التحصیل شد و لیسانس را هم در همانجا ادامه داد و بعد از آن مدرک کارشناسی ارشد موسیقی را دانشگاه هنر اخذ کرد.  امید حاجیلی استاد سابق دانشکده موسیقی صداوسیما و استاد حال حاضر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.

محمد اصفهانی

خواننده، موسیقی‌دان و ردیف‌دان ایرانی
محمد مهدی واعظی که به محمد اصفهانی معروف است، خواننده و آهنگساز پاپ و سنتی کشور می‌باشد. او موسیقی ایرانی را از استادانی چون محمدرضا شجریان و علی جهاندار یاد گرفت. محمد اصفهانی در سال 1376 در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ‌ التحصیل شد و پزشک عمومی است

علی لهراسبی

خواننده ایرانی
علی لهراسبی خواننده‌ی خوش صدا و نام آشنای کشور با خواندن تیتراژ سریال‌های تلویزیونی از جمله مجموعه دلنوازان به اوج شهرت خود رسید. او در کنار خوانندگی به کار تبلیغات نیز مشغول است و مدیریت پروژه تبلیغاتی یک شرکت را بر عهده دارد.

رضا صادقی

خواننده و ترانه‌سرای ایرانی
رضا صادقی، خواننده‌ی مطرح و محبوب کشور که طرفدارانش او را سلطان مشکی پوش نیز می‌نامند، بدلیل اینکه بودن در کنار مردم را دوست دارد کافه‌ای در شمال شهر تهران راه اندازی کرده است. همچنین او در زمستان 1400 با انتشار ویدئویی اعلام کرد که به زودی ادکلنی با نام وی وارد بازار تهران می‌شود. برند این ادکلن ابتدای اسم و فامیل رضا صادقی (RS) میباشد.

فرزاد فرزین

خواننده ایرانی
فرزاد فرزین خواننده‌ی محبوب کشور، موسیقی حرفه‌ای را از سال 1377 شروع کرد و با آلبوم های «شوک» و «شانس» به موفقیت و شهرت رسید. او با برگزاری کنسرت های خاص طرفداران زیادی پیدا کرده است. فرزاد فرزین علاوه بر خوانندگی در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد و اولین بار در سال 1385 در فیلمی به نام «پسران آجری» نقش یک خواننده را بازی کرد. خوب است بدانید که این هنرمند با استعداد به دلیل استایل خوبی که دارد، در زمینه مدلینگ نیز فعالیت می‌کند.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    محبوب ترین سازهای کوبه ای

    153 بازدید·6 ماه قبل

    خواننده هایی که رکورد فروش آلبوم را زدند

    107 بازدید·6 ماه قبل

    ثروتمندترین خواننده های پاپ ایران

    265 بازدید·6 ماه قبل

    پسرانی که راه پدر را در دنیای موسیقی ادامه دادند

    222 بازدید·1 سال قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.