بزرگ ترین و مجهزترین شهربازی های ایران

بدون شک یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح شهربازی‌ها هستند. در چند سال اخیر شهربازی‌های بزرگی در ایران ساخته شده‌اند و با به‌ روزترین و ایمن‌ترین دستگاه‌ها مجهز شده‌اند. داشتن لیستی از بهترین و بزرگ‌ترین شهر بازی‌های ایران، ما را در انتخاب بهترین شهربازی یاری می‌کند تا با اطلاع از وضعیت ایمنی و مجهز بودن شهربازی‌ها، با خیالی آسوده اوقاتمان را در این مکان‌های تفریحی سپری کنیم.

پارک ارم که شهربازی ارم تهران در آن قرار دارد یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال بزرگ‌ترین پارک های ایران به شمار می‌آید که در اوایل دهه 1350 توسط رحیم علی خرم تاسیس شد. پارک ارم که با وسعت 72 هکتار پهناورترین پارک ایران است، دارای یک دریاچه هشت هکتاری و سه شهربازی به نام‌های لونا پارک 1، لونا پارک 2 و لونا پارک 3 است که حدود 80 گونه از وسایل بازی مختلف را در خود دارد.

شهربازی ملت مشهد

بوستانی در مشهد، ایران

شهربازی پارک ملت مشهد یکی از گزینه‌ها برای افرادی که به شهر مشهد سفر می‌کنند و به دنبال هیجان و تفریح و خوش‌گذرانی هستند پیشنهاد می‌شود. شهربازی پارک ملت مشهد در سال 1351 خورشیدی در بزرگ‌ترین بوستان شهر مشهد ساخته و به‌ عنوان اولین شهربازی مشهد معرفی شد. این مجموعه 30 هزار مترمربع وسعت دارد و بزرگ‌ترین چرخ ‌و فلک خاورمیانه در این شهربازی قرار گرفته است. همچنین این مجموعه به‌ عنوان اولین دارنده گواهی استاندارد تجهیزات شهربازی در کشور شناخته می‌شود.

شهر رویاهای اصفهان از مفرح‌ترین جاذبه‌ های گردشگری اصفهان به شمار می‌‌رود. در این شهربازی از وسایلی با بالاترین استاندارد استفاده شده است و نظیر آن در کشور وجود ندارد. شهربازی شهر رویاها که نخستین شهربازی کشور در کلاس بین‌المللی است، می‌تواند با نزدیک به 90 جاذبه متنوع شما را حتی برای یک روز کامل سرگرم کند. ظرفیت پذیرش این شهر بازی، روزانه 600 نفر است.

شهربازی ناژوان واقع در پارک جنگلی ناژوان اصفهان قرار دارد. این شهربازی مهمترین مرکز تفریحی در اصفهان محسوب می شود. از ویژگی های مهم شهر بازی ناژوان این است که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان جذاب است. زیرا برای هر رده سنی واحد جداگانه دارد.

شهربازی ایران لند به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شهر بازی های سرپوشیده ایران شناخته می شود و در طبقه سوم مجتمع تجاری خلیج فارس قرار گرفته است. این شهربازی با داشتن 133 دستگاه بازی متنوع و جذابی از جمله گایرولوپ، میامی، ترن هوایی، فایرفایتر، پلی گراند، اتاق گریم، اتاق تولد، ویدئوگیم های معروف جهان، سینما 4 بعدی و 8 بعدی و ... می تواند تمام طیف های سنی را به خود جذب کند.

لونا پارک یکی از جاهای دیدنی و اماکن تفریحی شیراز است که در شمال شهر و در کنار دروازه قرآن قرار دارد. این منطقه از شهر شیراز بافتی کوهستانی دارد، به همین دلیل محیط لونا پارک بسیار جذاب بوده و از آب و هوایی دلپذیر و مطبوع برخوردار است. احداث این پارک تفریحی به 30 قبل بازمی‌گردد و جزو مکان‌های محبوب در شیراز به شمار می‌رود.

شهربازی نمک آبرود یکی از بخش های جذاب این شهرک توریستی است که در غرب مجموعه قرار گرفته و با انواع بازی های هیجان انگیز، همه روزه میزبان مراجعه کنندگان است. از نکات مثبت درباره شهربازی نمک آبرود، می توان به این نکته اشاره کرد که برای دسترسی به آن احتیاجی به استفاده از تله کابین نیست چرا که شهربازی در بخش پایینی مجموعه قرار گرفته است. ترامبولین، ماشین تصادفی، فریزبی، تاب زنجیری، بوستر، مری گوراند یا همان اسب هایی که بر روی صفحه دایره ای می چرخد، از وسایل بازی این شهربازی شمرده می شوند.

مجموعه تفریحی شهر سبز یکی از معروف ترین جاذبه شهر رامسر است که با نام تله کابین رامسر هم شناخته می شود. داخل این مجموعه وسیع، یک شهربازی قرار دارد که با بازی های متنوع و هیجانی اش، روزی جذاب و فراموش نشدنی برای گردشگران رقم می زند. نام این شهربازی، سرزمین رویاهاست و از معروفترین شهربازی های منطقه غرب مازندران به حساب می آید. طرفداران هیجان، می توانند برای تخلیه انرژی و کمی ماجراجویی به اینجا سر بزنند و روزی فراموش نشدنی برای خود بسازند.

شهربازی هیجان انگیز گاندو شیراز به عنوان اولین شهربازی سرپوشیده در کلان شهر شیراز شناخته می شود. این شهربازی وسعتی بالغ بر 400 متر مربع را دارا می باشد که به بهترین تجهیزات بازی مجهز شده است. فضای بزرگ این شهربازی سبب شده تا گردشگران بتوانند به همراه خانواده و عزیزان خود به این مجموعه مراجعه کنند و یک روز پر از نشاط و هیجان را برای خود رقم زنند.

یکی دیگر از شهربازی‌های مشهد، شهربازی سرزمین عجایب است که با به‌کارگیری از فناوری‌های روز دنیا در صنعت وسایل بازی از لحاظ تکنولوژی و استانداردهای بین‌المللی با شهربازی‌های مدرن جهان برابری می‌کند. دستگاه‌های بازی سرزمین عجایب مشهد، مدرن و متنوع می‌باشد که برای تمامی گروه‌های سنی قابل‌استفاده است. لازم به ذکر است برای بهره‌مندی از تخفیف شهربازی سرزمین عجایب مشهد باید با روابط عمومی این مجموعه در تماس باشید.

شهربازی ژوپیتر یکی از مراکز تفریحی بزرگ تهران است که در مرکز خرید کوروش در بزرگراه ستاری شمال قرار دارد و جزو مدرن‌ترین شهربازی‌های پایتخت به شمار می‌رود. از جمله مهمترین مزایای این شهربازی سرپوشیده، قرارگیری در یک مجتمع تجاری است که به شما این فرصت را می‌دهد تا علاوه بر خرید، تفریح نیز بکنید و همچنین برای ورود به شهربازی نیازی به پرداخت هزینه ورودیه نیست.

پارک سیاحتی، تفریحیِ باغلارباغی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال‌های ابتدایی دهه هفتاد خورشیدی، در شهر تبریز احداث گردیده‌است، یکی از ۳ پارک مهم این شهر است. درب‌های ورودی این پارک، همه‌روزه در ساعت ۱۶ باز می‌شود و در ساعت ۲۴ بسته می‌شود و عدهٔ زیادی از مردم در این ۸ ساعت، از این پارک استفاده می‌کنند. پارک باغلارباغی در مجاورت بلوار استاد شهریار و در ضلع شمالی ورودی کوی ولی‌عصر و جنب «پارک ولی‌عصر» واقع شده‌است.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    لاکچری ترین هتل های ایران

    163 بازدید·6 ماه قبل

    لوکس ترین هتل های تهران

    129 بازدید·8 ماه قبل

    به کدام کشورهای خارجی بدون نیاز به ویزا می توان سفر کرد؟

    200 بازدید·9 ماه قبل

    عجیب ترین جاهای دیدنی ایران که حتما باید ببینید

    163 بازدید·9 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.