یاغی های فوتبال ایران

   

داریوش مصطفوی

فوتبالیست پیشکسوت ایرانی
سید داریوش مصطفوی بازیکن فوتبال بازنشسته اهل ایران است. او در تیم‌های تهران جوان، تاج و پرسپولیس و همچنین تیم ملی فوتبال ایران سابقهٔ بازی دارد. او در آغاز فصل ۸۷–۸۸ لیگ برتر، مدیرعامل باشگاه فوتبال پرسپولیس بود. وی عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران نیز بوده‌است.

منصور رشیدی

بازیکن فوتبال ایرانی
منصور رشیدی دروازه‌بان و مربی فوتبال ایرانی است. وی تنها دروازه‌بان تاریخ جام ملت‌های آسیا است که توانسته در تمامی بازی‌ها کلین شیت کند و هیچ گلی دریافت نکند و همراه با تیم ملی ایران قهرمان جام ملت‌های آسیا 1976 شود در رتبه دوم این رکورد تاریخی سعد الشیب از تیم ملی فوتبال قطر در جام ملت های آسیا 2019 با یک گل خورده قرار دارد.

جواد الله‌ وردی

بازیکن فوتبال ایرانی
جواد الله‌وردی مدافع سابق باشگاه های تاج و پرسپولیس است. وی از جمله بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال 1978 آرژانتین بود.

شاهرخ بیانی

بازیکن فوتبال ایرانی
شاهرخ بیانی بازیکن سابق فوتبال اهل ایران و باشگاه استقلال است. او برادر شاهین بیانی است.

سعید عزیزیان

بازیکن فوتبال ایرانی
سعید عزیزیان بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. او سابقه بازی در باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را دارد.

مهدی هاشمی‌ نسب

بازیکن فوتبال ایرانی
سید مهدی هاشمی‌نسب بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. وی در بیشتر تیم‌های سرشناس ایران از جمله استقلال، پاس تهران، پرسپولیس تهران و سایپا بازی کرده‌است. او از جمله بازیکنان و تنها مدافعی است که علاوه بر بازی در دو تیم پرسپولیس و استقلال در شهرآورد تهران برای دو تیم گلزنی کرده‌است. او در شهرآورد تهران، 4 گل برای پرسپولیس و 1 گل برای استقلال به ثمر رسانده است.

علیرضا واحدی نیکبخت

بازیکن فوتبال ایرانی
علیرضا واحدی نیکبخت بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است که سابقه هفت سال بازی در باشگاه فوتبال استقلال تهران و سه سال در پرسپولیس تهران را در کارنامه خود دارد و در پست هافبک چپ بازی می‌کرد.

علی انصاریان

بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و هنرپیشهٔ ایرانی
علی انصاریان فوتبالیست، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او کار خود را در سال 1375 و با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام در سال 1390 از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد. انصاریان پس از فوتبال در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. او در بیش از ده فیلم و مجموعه تلویزیونی بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. علی انصاریان همچنین در خرداد 1390 ترانه‌ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد. اما پس از آن خوانندگی را ادامه نداد. انصاریان در 15 بهمن 1399 دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان تهران بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 درگذشت.

محمد قاضی

بازیکن فوتبال ایرانی
محمد قاضی نجف آبادی بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است قاضی سابقه بازی در باشگاه‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال را دارد.

گادوین منشا

بازیکن فوتبال نیجریه‌ای
گادوین منشا بازیکن فوتبال اهل نیجریه است که در پست مهاجم نوک برای باشگاه مس رفسنجان بازی میکند.

شیخ دیاباته

بازیکن فوتبال اهل مالی
شیخ تیدیانه دیاباته بازیکن فوتبال اهل مالی است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    10 بازیکن برتر فوتبال ایران با بیشترین تعداد گل در قرن گذشته

    111 بازدید·6 ماه قبل

    10 تا از بهترین سرمربی های پرسپولیس

    174 بازدید·7 ماه قبل

    بزرگ ترین استادیوم های فوتبال ایران

    178 بازدید·9 ماه قبل

    برجسته ترین بازیکنان فوتبال ایران از دیدگاه چت جی پی تی

    113 بازدید·10 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.