کدامیک از خوانندگان پاپ ایران مداح بوده اند؟

بسیاری از خوانندگان پاپ و سنتی کشور قبل از اینکه به دنیای هنر وارد شوند مداحان و نوحه‌خوانان قابلی بودند و تعدادی از آنها در زمینه قرائت قرآن نیز فعالیت می‌کردند. در اینجا می‌توانید اسامی خوانندگانی را که مداح بوده‌اند مشاهده کنید.

محمد علیزاده

خوانندۀ ایرانی
محمد علیزاده هنرمند محبوب کشور که طرفدارانش او را خدای احساس نیز می‌نامند، از دیگر خوانندگان موسیقی پاپ است که تجربه مداحی دارد. علیزاده قبل از ورود به دنیای موسیقی قاری قرآن بوده و در این زمینه چند مقام کسب کرده است. همچنین او یکی از بهترین خوانندگانی است که چندین آهنگ مذهبی درباره امام حسین (ع) و ... منتشر کرده است.

بنیامین بهادری

خواننده،آهنگساز و ترانه سرای ایرانی
وحید بهادری با نام هنری بنیامین بهادری از جمله خوانندگانی است که در سنین نوجوانی مداحی می‌کرده است و افراد زیادی از محله سلسبیل و جیحون به نوحه خوانی‌ها و مداحی‌های او علاقه داشتند. بنیامین بعد از ورود به دنیای هنر و موسیقی نیز در کنار برخی از مداحان مطرح کشور روضه‌خوانی می‌کرد و لازم به ذکر است که او چندین آهنگ درباره اهل بیت منتشر کرده است.

بهنام بانی

خواننده ایرانی
بهنام بانی خواننده ی پر طرفدار کشور که اصالتا اهل دامغان است، از سنین کودکی قاری قرآن بود. او از همان دوران به علت علاقه‌اش به هنر، یادگیری موسیقی از پدرش را شروع کرد با انتشار آهنگ های زیبا به شهرت رسید. بهنام بانی تجربه مداحی نیز دارد و در سالهای اخیر در ایام محرم برای مردم نوحه‌خوانی کرده است.

محمد اصفهانی

خواننده، موسیقی‌دان و ردیف‌دان ایرانی
دکتر محمد اصفهانی خواننده‌ی بنام موسیقی پاپ و سنتی ایران که در حال حاضر خواننده‌ی ارکستر ملی است، قاری قرآن نیز بوده و در مراسم سوگواری امام حسین(ع) مداحی و نوحه خوانی کرده است و آهنگ‌های مذهبی و نوحه‌های زیادی با صدای او وجود دارد.
مصطفی راغب خواننده‌ی خوش صدا و جوان کشور که بیشتر با نام راغب شناخته می‌شود، توانسته با انتشار آهنگ‌های زیبا در چند سال اخیر به شهرت و محبوبیت زیادی برسد. راغب از سنین کودکی در زمینه تلاوت قرآن و مداحی فعالیت داشته و توانسته در بسیاری از مسابقات قرآنی جوایز زیادی را کسب کند. او هم اکنون نیز در ایام محرم و مناسبت‌های مذهبی مداحی می‌کند.

رضا صادقی

خواننده و ترانه‌سرای ایرانی
رضا صادقی خواننده مشکی پوش موسیقی پاپ یکی دیگر از چهره هایی است که تجربه مداحی دارد. این خواننده کشورمان چندین سال است که در مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) حاضر شده و به نوحه خوانی در دسته‌های عزاداری می‌پردازد.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    محبوب ترین سازهای کوبه ای

    147 بازدید·6 ماه قبل

    خواننده هایی که رکورد فروش آلبوم را زدند

    101 بازدید·6 ماه قبل

    ثروتمندترین خواننده های پاپ ایران

    256 بازدید·6 ماه قبل

    پسرانی که راه پدر را در دنیای موسیقی ادامه دادند

    220 بازدید·1 سال قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.