پرکارترین خوانندگان پاپ ایران

طبق آمارها، موسیقی پاپ در سراسر جهان بیشترین طرفدار را دارد. با وجود آنکه افراد زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند، تنها تعداد خاصی می‌توانند به محبوبیت برسند و ماندگار شوند. در ادامه این مطلب شما میتوانید با برخی از پرکارترین خوانندگان سبک پاپ ایران که در قید حیات هستند، به ترتیب تعداد آلبوم‌ها آشنا شوید.

رضا صادقی

خواننده و ترانه‌سرای ایرانی
رضا صادقی خواننده و ترانه سرای بنام کشور که اصالتی جنوبی دارد، با انتشار قطعه مشکی رنگ عشقه به شهرت رسید و از آن به بعد بعنوان خواننده مشکی پوش بر سر زبان‌ها افتاد. دومین آلبوم او هم با نام وایسا دنیا، بازخورد بسیار خوبی داشت و بر محبوبیت این هنرمند خوش صدا اضافه کرد. رضا صادقی در بخش اجرای زنده نیز توانایی فوق‌العاده‌ای دارد و از معدود خوانندگانی است که قبل از انتشار آلبوم رسمی اجرای زنده داشته است. صادقی با دارا بودن بیش از 20 آلبوم رسمی وغیر رسمی از بهترین و پرکارترین خوانندگان ایران است.

محسن چاووشی

خواننده و ترانه‌نویس ایرانی
محسن چاووشی خواننده، ترانه سرا و آهنگساز‌ محبوب کشور در سال 1358 در شهر خرمشهر متولد شد و فعالیت حرفه‌ای موسیقی خود را در سال 1382 با آلبوم نفرین آغاز کرد. چاووشی از معدود خوانندگانی است که سبک موسیقایی خود را چندین بار عوض کرده است و با این وجود، از او بیش از 200 قطعه موسیقی که شامل 11 آلبوم و چندین تک آهنگ می‌باشد، منتشر شده که نشان می‌دهدکه او یکی از پرکارترین خوانندگان کشور است.

احسان خواجه امیری

خوانندۀ ایرانی
احسان خواجه امیری، فرزند ایرج، خواننده قدیمی موسیقی ایران، بدلیل بزرگ شدن در خانواده‌ای هنرمند از سنین کودکی آموختن موسیقی را شروع کرد و با خواندن تیتراژ برنامه‌ها و سریال های تلویزیونی محبوبیت زیادی پیدا کرد. او 9 آلبوم موسیقی روانه بازار کرده و از معروف ترین تک آهنگ‌هایش میتوان « سلام آخر »، « سی سالگی » و « هرچی آرزوی خوبه » را نام برد.

بابک جهانبخش

خوانندهٔ ایرانی
بابک جهانبخش خواننده‌، ترانه سرا و آهنگ ساز موسیقی پاپ کشور است که در آلمان متولد شد و از همان سنین کودکی، نوازندگی پیانو را آغاز کرد. او پس از بازگشت به ایران، در سن 14 سالگی مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای کشور گرفت و در همان سال یک قطعه برای صدا و سیما ضبط کرد. تاکنون حدود 8 آلبوم موسیقی و تعداد زیادی تک آهنگ از این خواننده‌ی پر احساس و خوش صدا منتشر شده است.

فرزاد فرزین

خواننده ایرانی
فرزاد فرزین خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و ترانه سرای محبوب کشور موسیقی را در سال 1378 با «گروه کروز» شروع کرد و بدلیل اینکه دوست داشت داشت روی آلبوم شخصی خودش کار کند، این گروه را ترک کرد و در سال 1383 اولین آلبوم رسمی او با نام «شراره» منتشر شد. فرزاد فرزین با داشتن 7 آلبوم رسمی و 2 آلبوم غیر رسمی و تک آهنگ های متعدد از دیگر خوانندگان پر کار و پرطرفدار موسیقی پاپ است.

سیروان خسروی

خواننده‌، نوازنده و بازیگر اهل ایران
سیروان خسروی خواننده‌ی کرد تبار، موسیقی را از سن 11 سالگی آغاز کرد و در سن 16 سالگی زیر نظر کاوه یغمایی با سبک راک و نوازندگی کیبورد آشنا شد. سیروان 6 آلبوم موسیقی دارد و اولین مجموعه موسیقی او با نام «تو خیال کردی بری» در سال 1384 مجوز گرفت.این خواننده ی محبوب نسل جوان با دارا بودن 6 آلبوم موسیقی از دیگر افرادی است که در زمینه موسیقی کشور پرکار است.

محسن یگانه

خواننده، ترانه‌سرا، نوازنده، تنظیم‌کننده و آهنگساز ایرانی و عرب
محسن یگانه خواننده پرطرفدار کشور در سال 1364 متولد شد. او با نواختن گیتار وارد دنیای موسیقی شد و اولین ترانه خود را در کنار محسن چاوشی و حامد هاکان تولید کرد و اولین آلبوم او به نام «سال کبیسه» بصورت غیر مجاز منتشر شد و بعد از آن آلبوم «نفس های بی هدف» بصورت رسمی در 17 تیر سال 1378 وارد بازار موسیقی شد. او با داشتن 4 آلبوم رسمی و استودیویی و تعداد زیادی تک آهنگ ، از دیگر خوانندگان محبوب و پرکار موسیقی کشور است. قطعه «بهت قول میدم» یکی از تک آهنگ‌های یگانه است که در اسفد سال 1394 منتشر شد و ویدئوی این موزیک با بیش از 120 میلیون بازدید در یوتیوب، چهارمین ویدیوی پر بازدید در یوتیوب فارسی است.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    محبوب ترین سازهای کوبه ای

    120 بازدید·5 ماه قبل

    خواننده هایی که رکورد فروش آلبوم را زدند

    86 بازدید·5 ماه قبل

    ثروتمندترین خواننده های پاپ ایران

    221 بازدید·5 ماه قبل

    پسرانی که راه پدر را در دنیای موسیقی ادامه دادند

    208 بازدید·12 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.