پرفروش ترین آثار مهران مدیری در قرن گذشته

مهران مدیری این روزها نه تنها اسم یک هنرمند است، بلکه برای خودش یک برند است. نام مدیری در پس پرده هر چیزی که باشد، تضمین موفقیت آن تقریبا حتمی است. نمونه آن سریال دراکولا که با وجود نقاط ضعف فراوانی که دارد، جزو پربیننده‌ترین سریال VODها شناخته می‌شود. این هنرمند آثار فاخر و بسیار محبوبی در کارنامه کاری خود دارد که در ادامه با پرفروش ترین آن ها آشنا می شویم.

سریال در حاشیه

سریال تلویزیونی
در حاشیه عنوان سریال تلویزیونی در ژانر طنز پزشکی به کارگردانی مهران مدیری است که در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای که قرار بود 40 قسمت باشد، در ابتدا برای شبکۀ 5 سیما تهیه شد ولی در نهایت در نوروز 1394 از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20:45 دقیقه از شبکۀ 3 سیما به نمایش درآمد. این مجموعۀ تلویزیونی چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ 1390 و نخستین سریال او پس از بازگشت دوباره به تلویزیون پس از چند سال بود که با حاشیه‌هایی که از سوی جامعۀ پزشکان گریبان‌گیر آن شد زودتر از موعد از روی آنتن کنار رفت. این سریال در 26 قسمت تولید شد و قرار بود دو فصل 30 قسمتی دیگر هم داشته باشد که فصل دوم آن ساخته شد اما بعد از آن دیگر ادامه پیدا نکرد. همچنین عنوان نام این سریال در ابتدا دکتر نام داشت سپس به اتاق عمل تغییر نام داد و در آخر عنوان درحاشیه را به خود گرفت.در زمستان 1394 ادامه این سریال با عنوان در حاشیه 2 پخش شد. این سریال یکی از بحث برانگیزترین سریال های مدیری بود.

سریال شب های ببره

سریال تلویزیونی ایرانی
شب‌های برره یک مجموعهٔ تلویزیونی طنز و تا حدودی سیاسی ایرانی به نویسندگی پیمان قاسم‌خانی، تهیه‌کنندگی مجید آقاگلیان و حمید آقاگلیان و به کارگردانی مهران مدیری است. این مجموعه از تاریخ 2 مهر 1384 تا 18 بهمن 1384 هر شب حدود ساعت 20 از شبکهٔ سه پخش می‌شد. داستان در زمان رضاشاه رخ می‌دهد و مصیبت‌های کیانوش در روستای خیالی برره را به تصویر می‌کشد. از بازیگران سریال می‌توان به سیامک انصاری و مهران مدیری اشاره کرد.

سریال در حاشیه

سریال تلویزیونی
در حاشیه عنوان سریال تلویزیونی در ژانر طنز پزشکی به کارگردانی مهران مدیری است که در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای که قرار بود 40 قسمت باشد، در ابتدا برای شبکهٔ 5 سیما تهیه شد ولی در نهایت در نوروز 1394 از شنبه تا چهارشنبه ساعت 20:45 دقیقه از شبکهٔ 3 سیما به نمایش درآمد. این مجموعهٔ تلویزیونی چهارمین سریال مهران مدیری در دههٔ 1390 و نخستین سریال او پس از بازگشت دوباره به تلویزیون پس از چند سال بود که با حاشیه‌هایی که از سوی جامعهٔ پزشکان گریبان‌گیر آن شد زودتر از موعد از روی آنتن کنار رفت. این سریال در 26 قسمت تولید شد و قرار بود دو فصل 30 قسمتی دیگر هم داشته باشد که فصل دوم آن ساخته شد اما بعد از آن دیگر ادامه پیدا نکرد. همچنین عنوان نام این سریال در ابتدا دکتر نام داشت سپس به اتاق عمل تغییر نام داد و در آخر عنوان درحاشیه را به خود گرفت.در زمستان 1394 ادامه این سریال با عنوان در حاشیه 2 پخش شد. این سریال یکی از بحث برانگیزترین سریال‌های مدیری بود.

سریال قهوه تلخ

مجموعهٔ نمایش خانگی به کارگردانی مهران مدیری
قهوهٔ تلخ یک مجموعهٔ نمایش خانگی در ژانر طنز تاریخی، به کارگردانی مهران مدیری و به تهیه‌کنندگی مجید آقاگلیان و حمید آقاگلیان، در سال‌های ۱۳۹۱–۱۳۸۹ و در قالب سی‌دی برای شبکهٔ نمایش خانگی تهیه شد.

سریال شوخی کردم

مجموعه‌ای ویدئویی به کارگردانی مهران مدیری
شوخی کردم…! مجموعه‌ای ویدئویی به کارگردانی مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی برای پخش در شبکه رسانه‌های تصویری آماده شد. و سریال عطسه ادامه این سریال است. پس از پایان پخش تمامی قسمت‌ها این برنامه با اصلاحات و سانسورهای فراوان در ایام نوروز ۱۳۹۶ در ساعت ۲۳ از شبکه ۵ سیما در ۱۳ قسمت پخش شد.

سریال گنج مظفر

مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی
گنج مظفر نام مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی است به کارگردانی مهران مدیری که دنباله سریال باغ مظفر است. این مجموعهٔ تلویزیونی را مهران مدیری و گروهش نوشتند و حمید آقاگلیان و مجید آقاگلیان تهیه کرده‌اند.

سریال هیولا

سریالی ایرانی به کارگردانی مهران مدیری
هیولا یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر طنز سیاسی به کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران است. طراح و سرپرست فیلم‌نامه این مجموعه، پیمان قاسم‌خانی است. این مجموعه هفتمین همکاری مدیری و قاسم‌خانی است. فیلم‌برداری فصل اول از آذر 1397 آغاز گردید و تا اردیبهشت 1398 به‌طول انجامید. فیلم به‌دلیل اینکه این مجموعه داستان مجموعه در مکان‌های مختلفی صورت می‌گرفت، محل فیلم‌برداری ثابت نبود. پخش نخستین فصل این مجموعه از تاریخ 9 اردیبهشت 1398 آغاز شد و در 25 شهریور 1398 به پایان رسید. پخش فصل دوم نیز با عنوان دراکولا از 3 فروردین 1400 آغاز شد.

سریال پاورچین

مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی
پاورچین یک مجموعه تلویزیونی در ژانر کمدی موقعیت است که از شهریور 1381 تا اردیبهشت 1382 در ایران به صورت روزانه ساعت 7 بعد از ظهر ساعت 19 از شبکه 5 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. این سریال به کارگردانی مهران مدیری به روی آنتن رفت.

دیدگاه ها (0)

    آمار ویکی‌تاپ

      در حال بارگذاری

    مقالات مرتبط

    این سریال های ایرانی بیش از یک فصل ساخته شدند

    190 بازدید·6 ماه قبل

    پر مخاطب ترین سریال های تاریخی در قرن گذشته

    143 بازدید·6 ماه قبل

    معروف ترین بازیگرانی که مجری تلویزیون نیز بوده اند!

    119 بازدید·7 ماه قبل

    بهترین سریال های نمایش خانگی بهار و تابستان 1402

    187 بازدید·8 ماه قبل

    کلیه حقوق ویکی تاپ متعلق به شرکت فناوری اطلاعات پندار می باشد.